Connect with us

Selebriti

“Aku dalam pantang, macam mak lampir. Elfira cantik & kemas je..”

Bagi pasangan ibu bapa, kehadiran cahaya mata pastinya pelengkap dalam kehidupan mereka. Setiap detik bersama anak-anak amat berharga untuk dirakam dan disimpan sebagai kenangan di hari tua.

Tidak terkecuali bagi pelakon jelita, Elfira Loy yang mengambil kesempatan untuk merakam saat-saat terindah bersama anak lelakinya, Muhamad Rayyan Khalaf yang dilahirkan pada 1 Oktober lalu.

Pelakon berusia 25 tahun itu telah berkongsikan sebuah rakaman video di laman Instagram miliknya yang kelihatan sedang menggendong dan mendodoikan bayi tersebut.

Walaupun sedang sibuk menjalani proses berpantang, dia perlu mengabadikan gambar ataupun video bersama anaknya untuk mengelak rasa menyesal pada hari tua.

“Kadang kita lupa nak ambik gambar diri sendiri or nak ambik video buat kenangan, tahu tahu habis pantang,” katanya.

Akhirnya ada jugak video dengan anak!

 

Rakaman berdurasi 15 saat itu mengundang perhatian pengikut Instagram anaknya untuk memberikan pelbagai reaksi terhadap video tersebut.

Rata-rata netizen memuji penampilan pelakon telefilem Cik Paris Diva Kampung itu yang kelihatan cantik walaupun dalam keadaan berpantang selama 45 hari.

Cantiknya!

Dalam pantang pun cantik!

“Kalau aku dah macam mak lampir”

Macam tak percaya dah ada anak!

Sumber: Muhamadrayyankhalafofficial

 

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Trending