Connect with us

Viral

“Aku tak sayang kau!” – Kantoi curang, gadis ‘gagap’ nak menjawab dengan teman lelaki

Sejak kebelakangan ini, kes curang melibatkan pasangan suami isteri ataupun kekasih kerap kali dilaporkan. Hal tersebut tidak hanya tertumpu kepada golongan selebriti sahaja, malahan mereka yang baru menginjak remaja juga.

Semalam, telah tular satu video seorang remaja perempuan menolak cinta seorang lelaki yang dikenali sebagai Rul Putra. Video tersebut dirakam oleh lelaki itu semasa bertelagah dengan gadis tersebut kerana ‘kantoi’ keluar dengan seorang lelaki lain.

Perempuan pula curang

Menerusi video yang ditemui di Twitter, seorang pelayar laman sosial itu yang dikenali sebagai Ikerey telah berkongsi video yang  tersebut kepada umum. Lelaki yang bersuara di dalam videoitu dikenali sebagai Rul Putra dilihat seakan dipermainkan oleh teman wanitanya yang berlaku curang.

Sebenarnya, Rul Putra telah memuat naik video penuh yang berdurasi 20 minit lebih di Facbook miliknya, namun dipadam tidak berapa lama selepas itu.

Dahlah berhutang!

Perempuan yang dikenali sebagai Shera Mei turut berhutang dengan Rul Putra mengakibatkan lelaki tersebut berasa berang. Walaupun tidak langsung berkasar dengan Shera, melalui tutur katanya jelas menunjukkan yang dia begitu kecewa kerana hatinya dipermainkan.

Minta maaf sebab tak sayang…

Tidak berapa lama selepas pertelagahan antara mereka di sebuah pusat membeli-belah, Shera Mei telah memuat naik video permohonan maafnya kepada Rul Putra melalui Instagram. Dia menyedari bahawa dia sengaja mempermainkan perasaan lelaki itu bagi mendapatkan wang.

Patut ke Aq maafkan orng yg dah luka kan Aq secara mental dan fizikal ?.. yes luka kecik je bro.. ank jantan kan.. tapi fikir balik Kalau orng yg kau suka buat kau mcm ni?.. Bukan hati je beb rapuh💔

Posted by Rul Putra on Wednesday, May 22, 2019

Dasar mata duitan!

Menerusi Facebook Rul Putra, ramai netizen telah mengecam tindakan yang dilakukan oleh remaja perempuan tersebut. Rata-rata seakan bengang dengan perbuatannya kerana sengaja berlaku curang dengan alasan tidak menyayangi teman lelakinya dan hanya mahukan duit semata-mata.

Bunga bukan sekuntum bro…

Carilah yang betul-betul elok…

 

Sumber: Ikerey, Rul Putra

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending