Connect with us

Selebriti

Babak bertentang mata Abby dan Norman dalam Gerak Khas, ‘throwback’ memori cinta luka ke?

Setelah 20 tahun drama bertemakan kepolisan Gerak Khas, masih lagi mendapat tempat di hati penonton setianya, inilah satu-satunya drama bersiri yang paling lama ditayangkan di Malaysia.

Drama hasil terbitan Skop Production masih lagi dinantikan setiap minggu, walaupun para pelakon sering bertukar namun aksi dan babak menarik masih lagi dikekalkan.

Tetapi tahun ini drama bersiri itu sedikit istimewa kerana menampilkan semula watak ASP Aleeza yang dilakon Abby Abadi dan ASP Haris dipegang oleh Norman Hakim.

Menggamit memori lampau nampaknya

Baru-baru ini melalui perkongsian di IG Norman Hakim, dia telah memuat naik sedutan drama tersebut yang memaparkan kemunculan pertama ASP Aleeza apabila bertemu dengan ASP Haris yang sudah lama tidak bersua.

Ramai yang teruja melihat babak tersebut, mana tidaknya ada pula babak bertentang mata antara Abby dan Norman kerana kalau diikutkan jalan ceritanya dulu, watak mereka berdua ini saling suka menyukai dalam diam.

View this post on Instagram

Jangan lupa korang,#GerakKhas2019 musim baru Episod 1 #SelamatKembaliAleza start dari Jumaat ni (8/3/2019) jam 8.30pm di @tv2_rtm ! . . @Regrann from @gerakkhas_official – Selamat Kembali Aleza! Bila kenangan lalu mengusik jiwa.. #gerakkhas2019 #gerakkhas #gktroll

A post shared by Khalifah Allah (@normanhakim_786) on

Pi Mai, pi mai tang tu jugak…

Lebih gamat lagi, dalam babak tersebut belum sempat sesi throwback berlaku antara mereka berdua Datuk Yusof Haslam sudah masuk dialog “pi mai, pi mai tang tu juga” menjadikan babak tersebut kelihatan sangat lucu.

Tak sabar nak tengok kak Abby berlakon

Siri terbaru ini nyata menambahkan lagi keterujaan buat peminat Gerak Khas, ditambah pula dengan kemunculan semula Abby Abadi di dalam drama tersebut.

Kita pulak tersenyum tengok dorang bertentang mata

Takkan berganjak dari tv lepas ni

Tak sabar nak tengok…!

Pelakon asal muncul kembali…

Awat rasa kelakar pulak tengo dorang ni

Dari kecik sampai besar tengok Gerak Khas

Adoi tergelak tengok wehh promo dia

Ewahh2 main mata pulak dua orang tuu

Sumber : Instagram Norman Hakim

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Trending