Connect with us

Selebriti

“Baru balik umrah, skydive dengan laki?” -Mira Filzah tempelak komen melulu netizen

Melakukan terjunan payung terjun udara sememangnya sebuah sukan lasak yang jarang diterokai oleh kaum wanita. Namun cabaran melakukan terjunan udara telah berjaya disahut oleh pelakon Mira Filzah.

Menerusi muat naik di Instagram, heroin drama Pujaan Hati Kanda itu telah berkongsi rakaman ketika sedang melakukan sukan ekstrim itu dengan bantuan beberapa orang penerjun udara yang terlatih.

Reaksi pelakon itu semasa berada di ruang langit sangat mengujakan, apabila menerima tontonan sebanyak 1.2 juta sehingga kini di Instagram.

Salute kat Mira! Berani gila…

Cayalah Mira! Seronok tengok you…

Rata-rata peminat telah memuji keberanian Mira Filzah melakukan aksi terjunan udara bersama adiknya. Walaupun gadis berusia 26 tahun itu dilihat begitu lemah-lembut, nyata Mira Filzah telah membuktikan bahawa dirinya berjiwa besar dan berani melakukan terjunan tersebut.

Tak ketar ke lutut tu?

Baru balik umrah, duduk atas laki Mat Salleh?

Namun rakaman video yang berdurasi 1 minit itu, telah mengundang kecaman daripada netizen yang mempersoalkan kedudukan rapat penerjun udara di belakang Mira Filzah.

Netizen telah mempertikaikan jantina penerjun udara tersebut yang didakwa seorang lelaki. Mereka berpendapat adalah tidak sopan Mira melakukan aktiviti tersebut memandangkan pelakon itu perlu diikat rapat dengan penerjun udara tersebut.

Cuba tengok betul2, tu perempuan lah!

Setelah menerima respons negatif daripada netizen, ada peminat wanita yang menegur komen tersebut dan memberitahu penerjun udara yang terjun bersama Mira Filzah adalah wanita.

Walaupun bertubuh sedikit berotot, namun jika dilihat pada bentuk tubuh dan wajah ternyata ia adalah penerjun wanita.

Nampak macam penerjun lelaki kan..

Penerjun perempuan lah, janganlah suka tengok buruk je gais..

Dah jelas2 tu perempuan oi! Laki tahu nampak tu je dulu…

Tu perempuan der!

Ini lah penerjun yang terjun dengan Mira tu!

Sumber : Instagram Mira Filzah

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook


Trending