Connect with us

Selebriti

“Belikan I rumah baru, mengandung lagi untuk U” – perbualan ‘nakal’ Johan & Ozlynn tarik perhatian netizen

Bagi siapa yang mengikuti perkembangan pasangan selebriti Johan dan Ozlynn di laman Instagram mereka, pastninya korang terhibur dengan lawak dan lagat kepala gila-gila kedua-dua pasangan suami isteri ini.

Terbaru, Ozlyn berkongsi perbualan nakal di antara beliau dengan Johan baru-baru ini. Namun disebalik ‘kenakalan’ Johan itu, Ozlyn turut memberikan nasihat kepada kaum Adam di luar sana.

Memula text nak belikan nasik lemak jek.. pastu melalut ke lain org tua nih… gaduh?? Uishhh ada.. dh nama laki bini.. sedangkan lidah sendiri boleh tergigit apatah lagi lidah asing2.. tp shuben aku ada cara dia nak memujuk.. gaduh x lama.. ktorg panggil “satu waktu” ja.. pastu baik balik.. weh isteri mane x seronok kalau laki tetibe dok msg nyakat2 romantik.. betul.. buat kaum adam jgn penah putuskan gaya masa bercinta tuh walaupon bini ko dh beranak pinak.. baru la isteri ko rasa semangat.. semangat nak masak memcm utk ko.. berdandan utk ko.. ah apa saja la utk ko yg bernama “suami” ..

sb isteri terasa yg suami masih bernafsu kt dia.. cer korg buat derk jek.. balik pon x bg salam.. masok umah pon trus campak brg.. masok bilik n main fon.. isteri ko pon makin runsing n makin serabai sb terasa diri terabai.. cer bg semangat sikit kt isteri.. penat ye jd surirumah, samada bekerja atau sepenuh masa kt umah.. jgn pandang remeh.. jd sesekali hiburkan lah isteri korg dgn usikan manja utk kembalikan semangat mcm zaman bercinta dulu ok.. dh mama nak bersiap.. papa ko dh nak balik tuh

Pagi2 shuben kita dh buat scene tacing2… tu la shuben aku.. slalu hantar msg2 berguna utk peringatan kami satu family.. terpulang.. kdg ada yg hadam.. kdg ada yg tercuit time tu jek pastu msg tu pon ilang.. manusia kan… tidak ada yg sempurna.. kdg ada yg terkena btg idung sendiri.. pon ada yg terdetik dlm ati… “eleeeehhh dia tu pon apa kurang”.. ttp nak carik salah org.. xde langsung sikap positif padahal member anta general.. tp tu lah manusia.. kdg x tau menilai mana nasihat mane mengaibkan… harap kita semua tidak tergolong dlm golongan tu.. kalau ada pon xpe kita pelan2 berubah yek.. aku xde tuju kat sesape.. lebih ke arah nasihat diri sendiri.. motivate diri utk jd yg lebih baik.. sesambil tu aku dgr la @era_fm .. rindu kt shuben.. kang aku ada photoshoot.. xtau lak balik kul bape.. yg penting kena balik sblm waktu mengaji… huhu..

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Trending