Connect with us

Hiburan

Berkat kongsi tips solekan, Bellaz terkejut dapat hadiah kereta sempena hari lahir!

Jurumekap profesional,  Nur Nabila atau Bellaz terkejut apabila bapanya Zulyadaini hadir ke majlis sambutan ulang tahun kelahirannya baru-baru ini.

Menerusi laman sosial Instagram, wanita berusia 27 tahun itu tidak menyangka dan menangis terharu apabila pihak pengurusan membawa bapanya dari kampung bagi meraikan hari istimewa itu.

View this post on Instagram

Kejutan demi kejutan .. Tapi kejutan saya tak akan lupa sampai bila2 sngt2 terkjut smpai ke tulang dlm…iaitu kejutan Abah bellaz …. Depa suprise bawak abah bellaz jauh dtg dri kampung depa p ambik ….. Memang satu dewan hbs menagis…. Bellaz jerit ya Allah abah….. Terkjut belllaz….xsangka Abah mai.. Tq Abah dtg suprisekan kak… Menagis gila semalam .. Gembira terharu semua ada… Sbb saya sahaja kenal abah saya mcm mna….. Your my hero dunia akhirat . 😭😭😭😭😭 pic ni menagis sehabis hati sgt2 Abah saya seorang nelayan sahaja… Kerja siang malam cri rezeki .. Nk bahagiakn anak2 dia… Dia xmkn xpa asal anak dia dpt makan… 😭😭😭😭 …abah habaq dia xpernah lupa doakan anak dia .. Walaupun berjauhan dia sentiasa doakan bellaz sentiasa dilindungi dan dimurhkan rezeki Kita kan anak perempuan ..rapat dgn abah/ayah/papa/dady/bapak

A post shared by B E L L A Z U L Y A D A I N I (@muabellaz) on

“Bellaz jerit ya Allah abah. Terkejut Belllaz. Tak sangka abah datang. Terima kasih abah datang bagi kejutan akak.

“Abah saya seorang nelayan sahaja. Kerja siang malam cari rezeki. Nak bahagiakn anak2 dia. Dia tak makan takpe asal anak dia dapat makan,” tulisnya.

Lebih beruntung apabila ibu kepada dua cahaya itu juga menerima kejutan hadiah berupa sebuah kereta Toyota Vellfire berwarna putih dalam majlis tersebut.

“Tak terkata! Kejutan diluar jangkaan..”

Posting berkenaan berjaya menarik perhatian peminat dan pengikutnya yang rata-rata tidak lupa untuk mengucapkan selamat hari lahir untuk Bellaz dan tumpang gembira atas rezeki yang diterimanya.

Muda2 dapat rasa semua!

Rezeki kak Bella! Teruja tengok…

Alhamdulillah tahniah sis!

Berkat rezeki kongsi tips solekan

Syoknya dapat kereta tu!

Untungnya Bella! Happy Birthday

Sumber : Bellaz Zulyadaini

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending