Connect with us

Hiburan

“Hahaha nangis2 pun mintak telur” – Perangai munafik Ustaz Hamadi cuit hati penonton!

Membawa watak antagonis menerusi drama Nur dan Nur 2, pelakon Azhan Rani sentiasa menjadi ‘mangsa’ kemarahan netizen terhadap perangainya yang bersifat kepuraan itu.

Baru-baru ini, Azhan atau nama penuhnya Azhan Abdul Rani memuat naik sebuah video daripada sedutan drama arahan Shahrulezad Mohamedin itu di laman sosial Instagram miliknya.

Telur nak sebiji ke dua biji bang?

View this post on Instagram

ayah aji tak tengok tv ke semalam.. kan orang kata #positifselalu ni orang dah minta maaf pun kerek lagi.. #jomkecamayahaji #malamini #episod4 #nur2 #15episod bermula 2hb april 2019 setiap isnin-khamis jam 10:00 malam @tv3malaysia #sudi2kan #behindthescene #arahan @budakijat @radiusone_official @dramaradiusone @dramasangat @syafiqkylez @aamyrarosli @khiriah17 @azarazmi @fatimahabukar @jalaludinhassan @therajaatiqullah @jijiezainal @eyra.hazali @makuda_yati @hasrulnizamosman @rienadiana_ @mathnirazak7 @kunamuzani @onechinoiz @remy__maghrib @ucheefukada @eiza681 @ribenashah @imanali71 @atokrejang_73 @bunga.qu @amhus_amiegus @farishanafiadnan @joe_daim @kemaray @didiradzuan @naqi.ahmad @aiskrimikat

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Sedutan babak episod empat tersebut memaparkan Azhan yang menjayakan watak sebagai Ustaz Hamadi itu menangis teresak-esak ketika berada di meja makan.

Rakaman video berdurasi 35 saat berkenaan kelihatan Ustaz Hamadi terus menjamah makanan dengan meminta dua biji telur daripada isterinya, Aishah lakonan Noorkhiriah walaupun masih dalam keadaan sedih.

Tidak dinafikan, perasaan benci penonton terhadap lakonan Ustaz Hamadi semakin membuak-buak kerana sifat munafiknya apabila berada di hadapan ahli keluarga.

Walau bagaimanapun gara-gara meminta dua biji telur, orang ramai berasa terhibur dengan babak tersebut yang jelas amat mencuit hati mereka.

Propa depan mertua!

Rasa nak lempang je ustaz!

Nampak sangat fake ustaz ni!

Nangis2 pun ada selera makan!

Telur siap mintak 2 biji pulak tu!

Drama betul, makan tetap makan ye!

Sumber : Azhan Rani

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending