Connect with us

Selebriti

Hampir 2 tahun ‘boyish haircut’, kini Janna Nick tampil berambut panjang

Sejak memasuki dalam dunia industri hiburan, aktres Janna Nick pernah berpenampilan rambut panjang sebelum memotong rambut ketika membintangi drama Coffea Prince di Astro.

Walau bagaimanapun setelah selesai penggambaran drama, Janna masih mengekalkan identiti dengan penampilan berambut pendek, setelah menerima tawaran berlakon dalam drama yang memerlukannya berpenampilan begitu seperti drama Leftenan Zana.

Comel kot Janna ni!

Janna ke tu? Awat tambah cantik!

Namun setelah 2 tahun berambut pendek, Janna telah muncul dengan penampilan berambut panjang. Penampilan pelakon itu telah menarik perhatian ramai, apabila ada yang memberikan pujian kepadanya.

Menerusi satu muat naik di Instagram, Janna telah mengumumkan kepada ramai tentang penampilan terbarunya, supaya tiada peminat yang terkeliru atau tersalah sangka.

Penampilan Janna Nick itu adalah sebahagian daripada tanggungjawabnya sebagai pelakon yang terlibat dalam penggambaran drama Cari Aku di Syurga.

Baru nampak mcm awek Melayu!

Selepas mendedahkan kepada peminat penampilan terbarunya, rata-rata ramai yang telah memberikan pelbagai respons. Ada yang suka melihat penampilan berambut panjang Janna, mahupun lebih gemarkan penampilan sebelum ini.

Namun peminat sentiasa menyokong Janna Nick serta memuji keanggunan personaliti dan penampilannya.

Eh, ni bukan Janna kami!

Nak rambut pendek balik, please!

Tengok banyak kali, baru nampak Janna!

Rambut panjang pun cantik!

Mana satu cantik?

Nampak ayu je!

Alahai, cun je Janna ni!

Sumber: Janna Nick

 

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending