Connect with us

Selebriti

“Mereka cinta hati saya…” – Ada pihak mahu tuntut semula hak penjagaan anak angkat Sajat

Umum sedia maklum, bahawa usahawan Nursajat mempunyai dua anak kembar yang merupakan pasangan kembar, yang diberi nama Syaza dan Syahmi.

Namun, baru-baru ini menerusi satu perkongsian di IG milik usahawan itu, memaklumkan bahawa ada pihak yang cuba mengambil hak penjagaan ke atas dua orang anak angkatnya itu.

Sampai hati nak ambil anak2 saya…

Menurut usahawan itu, pasangan kembar itu telah diambil menjadi anak angkat sejak mereka berdua masih lagi bayi, dan sehingga kini sudah empat tahun berada di bawah jagaannya.

“Kamu lebih rela pisahkan saya dengan anak-anak saya..mereka cinta hati saya.. uri mereka saya yang cuci dan tanamkan…”

Moga Allah berikan kekuatan…

Kalau dapat dilihat, Sajat menjaga dua orang anak angkat dengan penuh kasih dan sayang, sudah pasti tidak rela untuknya berpisah dengan mereka berdua yang selama di anggap bagai darah daging sendiri.

View this post on Instagram

Sedih bila nak menceritakan kehidupan kami… di pagi subuh ini,saya terjaga dalam mimpi..Ya Allah…kenapa anak syurga ini kau jodohkan pada ku?? Apa dosa anak kecil ini Ya Allah??salah aku yang hina menjaga anak anak syurga ini Ya Allah😭aku tahu,aku mempunyai sifat kekurangan pada diri ku,tak bererti aku tak mampu mendidik anak anak ku ke arah kebaikkan..terpanggil di sini,ingin menceritakan anak kembarku..di lahir serba kekurangan,aku yang mencuci uri anak2 ku ini,aku yang menjaga siang dan malam,malah sampai aku tak cukup tido menjaga anak anak ku ini..sungguh tertib aku menjaga,sampai nyamuk pun aku tak bagi gigit.. bertapa sayangnya aku pada anak anak kembarku.. sedih aku nak luarkan..aku pun tak meminta aku di jodohkan anak anak syurga inj,dan aku pun tak minta aku lahir sebegini rupa.. pernah aku berkata pada mak dan ayah ku,kenapa mak ayah tak bunuh jer sajat time kecik lagi.. bila mak ayah tahu sajat serba kekurangan..tapi ini semua takdir syg.. mak mana sanggup membunuh anaknya.. sesungguh nya selalu berpesan untuk aku menerima qada dan qadar.. mungkin semua orang tak memahami..tetapi ini yang di namakan kehidupan.. termasuk anak anak ku.. saya menjaga anak saya dengan baik,bila besar nanti,dengan name Allah,tak kan ku meminta belasan jasa untuk anak anak baik ini.. bagi aku sudah melaksana tanggungjawab dengan baik untuk membesarkan anak anak ku.. cukup lah setakat itu sahaja.. tak meminta apa apa pun.. cuma aku pinta pada korang semua.. jangan lah HINA ATAU KUTUK harta ku ini😭😭😭..kalau anda semua nak kutuk dan hina ,hina lah saya seorang..tak kisah lah nak hina sampai saya menjadi arwah pun tak apa..kutuk lah.. tapi jangan lah anda KUTUK ANAK ANAK SAYA😭😭😭sedih bila kalian mengata anak anak ku yang tak bersalah ini..ku harap baik baik dari kalian semua.. semoga di hari baik ini.. kita saling bersangka baik,walaupun aku bukan terbaik di mata Allah…amin…salam😭😭

A post shared by nursajat (@nursajat23) on

Bab anak jangan buat main…

Walaupun, ramai yang mengecamnya terutama mengenai isu jantina. Namun, ada yang meluahkan rasa simpati dan tidak bersetuju jika anak-anak itu dipisahkan daripada Sajat.

Anak2 ini akan doakan Sajat nanti

Salah ke kalau Sajat yang jaga?

Sumber : Nursajat

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending