Connect with us

Selebriti

“Pipi pau, bambam!” – Genap sebulan lahir, Shakilla belanja foto anak kepada ramai

Setiap ibu pasti akan memilih masa yang sesuai untuk memperkenalkan cahaya mata yang baru sahaja dilahirkan, terutamanya para selebriti yang sering menjadi perhatian netizen.

Begitu juga pelakon cantik jelita Shakilla Khoriri dan suaminya, penyampai radio, Fizi Ali mengambil keputusan untuk memperkenalkan cahaya mata sulung mereka selepas genap 30 hari dilahirkan.

Nurul Ameena Sofia…

Genap 30 hari melahirkan anak, pelakon drama Adam dan Hawa itu telah memuat naik sekeping gambar anak perempuannya, Nurul Ameena Sofia di laman Instagramnya.

View this post on Instagram

#💋• . Assalamualaikum. Syukur Alhamdulillah. . Hari ni @ameenasofia_ cukup 30 hari. 30 hari yang banyak mengajar aku jadi seorang perempuan yang sabar dan kuat. . Perit,Pedih dan segalanya aku telan untuk mengeluarkan Ameena. Rasa macam tak percaya setiap hari dan malam aku sekarang ada budak ni. . Kadang lama aku tenung dalam2 mata dia. Hati aku tertanya. Budak ni 9 bulan dalam perut aku. Rasa nak menitik airmata bila setiap kali teringat kali pertama Ameena menangis lepas keluar dari perut. . Rasa sebak dada bila hari tu aku dapat gelaran EMAK. Baru aku tahu kenapa Allah kata syurga anak2 ditelapak kaki Ibu. Betul lah 🙂 . . Membesarlah dengan baik Ameena. Saya tahu awak ahli baru dalam hidup saya dengan Fizi yang akan buat hidup kitaorang lebih hebat dan Best 😘 . . . Terima Kasih atas Doa dan ucapan dari semua pada saya dari saat tahu saya pregnant sampai ke saat nak melahirkan dan selama tempoh 30 hari saya dengan Ameena. Tak terbalas rasanya doa2 korang semua. . Semoga kita jadi seseorang yang baik buat seseorang yang kita sayang. Insyallah. . . . Guys, my daughter, NURUL AMEENA SOFIA. ❤️

A post shared by SHAKILLA KHORIRI (@shakillakhoriri) on

Rasa tak percaya ada zuriat sekarang ni!

Assalamualaikum. Syukur Alhamdulillah. Hari ni @ameenasofia_ cukup 30 hari. 30 hari yang banyak mengajar aku jadi seorang perempuan yang sabar dan kuat. Perit, pedih dan segalanya aku telan untuk mengeluarkan Ameena. Rasa macam tak percaya setiap hari dan malam aku sekarang ada budak ni.”

Teringat masa lahirkan Ameena!

Menurut Shakilla, setiap kali dia merenung mata anaknya, bagaikan ingin menitiskan air mata bila teringat kali pertama Ameena menangis selepas dilahirkan.

“Rasa sebak dada bila hari tu aku dapat gelaran EMAK. Baru aku tahu kenapa Allah kata syurga anak2 ditelapak kaki Ibu. Betul lah. Membesarlah dengan baik Ameena. Saya tahu awak ahli baru dalam hidup saya dengan Fizi yang akan buat hidup kitaorang lebih hebat dan best.”

“Tak terbalas rasanya doa-doa korang semua. Semoga kita jadi seseorang yang baik buat seseorang yang kita sayang, Insyallah,” ujarnya lagi.

Comel sangat ni! Bambam…

Selepas memuat naik foto anak pertamanya, ramai yang telah meninggalkan komen, mengucapkan tahniah atas kelahiran anak pertama Shakilla.

Turut mengucapkan tahniah adalah rakan selebriti seperti Zarina Zainuddin dan Zara Zya.

Comeynya debab Ameena tu…Geram…

Semoga jadi anak yang solehah…

Shakilla dan suami, Fizi Ali telah mendirikan rumah tangga pada 18 Februari tahun lalu selepas empat tahun bercinta.

Sumber : Shakilla Khoriri

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending