Connect with us

Selebriti

Sebab lagu baru Aliff Syukri, ‘mulut longkang’ Lucinta hina fizikal Upiak Isil

Sejak beberapa hari kebelakangan ini, pengguna Instagram seakan ‘lemas’ dengan drama pengasas kosmetik terkenal, Datuk Aliff Syukri berkaitan lagu baru yang bakal dikeluarkan tidak lama lagi.

Bermula dengan pemilihan rakan duet dari negara Seberang yang agak kontroversi iaitu Lucinta Luna, ia dilanjutkan lagi dengan video gelek bersama Nursajat sehingga mengundang rasa marah dan meluat ibu serta isterinya yang kini berada di Tanah Suci.

View this post on Instagram

. . tag member korang dan jom buat #dancechallengecowokbaru mcm @nursajat23 nanti hadiah berupa wang tunak dari abg..Harap anda semua boleh bersabar saya faham terlalu ramai rakyat Malaysia yang inginkan dengar lagu yang paling sedap dan merdu di muka bumi ini sabar ya๐Ÿ™๐Ÿป๐Ÿ™๐Ÿป . abg dah post di youtube abg lirik lagu dan teaser lagu #cowokbaru gi di tvterlajaklaris nantikan rabu depan 12tghri lagu "cowok baru " di youtube sy (tvterlajaklaris) tag kawan kawan korang di ruangan komen di bawah yg tak zabarr tunggu lagu ni #cowokbaru ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ 5org yg bertuah yg tag akan memenangi wang duit raya dari saya…… pemenag saya akan PM dan sy akan posting di ig sy ..okey esok jam 6ptg nak tau pemenag๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ kalau rajin tag lh kat ig storey.. nanti sy akan respost smuaaa๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Lucinta tu fikir dia femes ke?

Tidak berapa lama selepas itu, Aliff Syukri sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila meminta netizen memilih siapa yang harus bernyanyi dengannya sama ada Lucinta Luna ataupun Upiak Isil yang popular dengan lagu Tak Tung Tuang.

Namun, terdapat satu video yang tular mengenai perbualan antara Lucinta dan Aliff yang terdengar seolah-olah Lucinta menghina fizikal Upiak yang tidak begitu menawan.

Tidak mahu sekadar duduk diam apabila dihina, Upiak telah menjawab hinaan Lucinta dengan memerli selebriti itu yang seolah-olah tidak punya adab ketika bercakap.

View this post on Instagram

WANITA ini sepertinya jijik melihat saya Dia bilang org ga kenal saya di thailand,ga kenal upiak di malaysia Saya ke thailan ngisi acra besar wkt itu di salah satu stasiun tv program @kikduu brsama @djchowchow Di malaysia ngisi acra gegar vaganza dan di anugrah meletop era wkt itu,tau kan gegar vaganza dan anugrah meletop era itu acaranya sebesar apa,?! Saya keluar negeri Bukan pergi jual diri atau operasi Saya ga ada ganggu siapapun dlm meniti karir, anehnya knapa dia mnghina saya?! Etika bicaranya tidak mencerminkan WANITA yg baik Sebetulnya Saya malas melawan krn ini sudah keterlaluan,ya iyalah saya jelek saya ga prnh operasi ini itu

A post shared by Upiak Isil Official (@upiak_isil_official) on

Ikhlas kerja dengan Datuk, tapi…

View this post on Instagram

Macam apa akuuuuuu?!!! Sehingga kamu tak suka,?!macam apa? Ayo lanjutkan kata2 mu ,!?Knapa tantangan menyanyi tak ditanggapi,?! Maaf sblumnya dato @aliffsyukriterlajaklaris,upiak ga akan bisa datang ke prescon nanti tapi tentang lagu itu ikhlas upiak,lanjutkan aja sebab upiak udh janji dlm hati dan punya prinsip profesional kerja,kita kerja sama krn dato juga bantu lagu upiak kan upiak sangat mnghargai itu๐Ÿ™๐Ÿผ Dan satu lagi dato upiak selalu berfikir positif tentang dato krn upiak anggap dato org baik Bukan brati org lain juga bebas menghina upiak pdahal dia tak tau knapa dato libatkan upiak di lagu kalian kan,?! Dan skrg bbrapa org menganggap ini setingan,dato TOLONG jelaskan pada yg menghina upiak kita kerja krn saling tolong menolong single satu sama lain Apa haknya untuk tak suka,?! AYOOOOOO KITA NYANYI SAMA2 ,yg mnghina upiak mana suaranya,?!!! Sebelum yg senior2 yg kamu sebutkan namanya itu yg di ajak nyanyi,sini lawan duet sm upiak dl yg baru kemaren sore,baru mereka yg udh jadi bintang puluhan tahun itu

A post shared by Upiak Isil Official (@upiak_isil_official) on

Nama pun artis…

Walaupun sesetengah netizen sedar ia mungkin sekadar marketingย  untuk lagu terbaru Aliff Syukri, namun mereka seakan menyampah dengan kata-kata Lucinta yang menghina Upiak secara terang-terangan.

Menerusi komen di Instagram Upiak, rata-rata netizen telah meninggalkan kata-kata semangat kepada penyanyi itu dan mengakui bahawa bakat yang ada pada dirinya lebih besar berbanding fizikalnya yang dikatakan kurang cantik oleh Lucinta.

Diorang memang jenis suka menghina!

Tak perlu kot sampai menghina

Semoga nama Upiak semakin bersinar

Sumber : Upiak Isil

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending