Connect with us

Selebriti

Seminar anjuran Suhaimi Saad didakwa batal, dituduh ‘cekau’ duit peserta?

Oleh kerana ‘kepakaran’ dalam mendidik anak-anak, penyanyi nasyid kontroversi Suhami Saad menganjurkan program Seminar Keibubapaan dan Pendidikan Awal Anak-Anak yang dikatakan berlangsung hari ini.

Walau bagaimanapun, terdapat dakwaan mengatakan program penyanyi berusia 38 tahun itu dibatalkan dan hanya mengaut keuntungan semata-mata.

Menerusi tinjauan yang dilakukan di laman media sosial, tiada sebarang kemaskini daripada Suhaimi atau peserta yang menyertai program tersebut.

Bertindak untuk menutup ruangan komen di laman sosial Facebook, ia menimbukan lagi persoalan dalam kalangan netizen mengenai status program berkenaan.

Posting terakhir di Facebook

Namun terdapat seorang individu meninggalkan komen di laman sosial Instagram miliknya menuduh penyanyi yang mesra disapa sebagai SS itu menipu dengan ‘mencekau’ duit peserta program terbabit.

Nak ‘cekau’ duit orang je kan?

“Memang takde plan nak buat seminar pun kan. Plan nak sakau duit orang je sebenarnya.

Lepas ni dengar lah apa alasan dibatalkan. Dasar penipu, munafik punya sohai,” tulis individu tersebut.

Seminar jadi ke tak? Kena ‘refund’ ni

Mana gambar seminar?

Terdahulu, isterinya Ina Naim juga dikatakan akan membuat penampilan istimewa bersama empat anak mereka dalam program yang dirahsiakan lokasinya itu.

Sumber : Instagram Suhaimi Saad

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook


Trending