Connect with us

Selebriti

“Spesis bingai camtu takkan pupus!” – Kesal dihina, Zara Zya tayang mesej biadap netizen di IG

Kebelakangan ini, ramai artis dan juga selebriti telah mengambil peluang untuk menjalankan perniagaan. Baik secara kecil-kecilan mahupun secara besaran, langkah tersebut adalah untuk membantu  menambah pendapatan yang sedia ada.

Hal ini tidak terkecuali dengan artis wanita yang sering menghiasi kaca televisyen dengan drama-drama lakonannya, Zara Zya. Dia yang menjalankan perniagaan kosmetik kerap kali mempromosikan produk keluarannya menerusi laman sosial.

Tiba-tiba nak hina orang…

Namun begitu, semalam, Zara Zya telah memuat naik satu mesej daripada individu tidak dikenali yang seakan memarahi tindakannya mengusahakan perniagaan.

Kesal dengan mesej berbentuk serangan yang diterima, Zara Zya telah memuat naik perbualan mesej tersebut di Instagram rasmi miliknya. Individu tersebut dengan beraninya turut menghina keluarga Zara Zya dan menghina usaha pelakon tersebut menjual produk keluaran sendiri.

View this post on Instagram

Hina sgt ke kalau saya nak meniaga? Tak tau la kenapa, tapi ayat yg dia tulis tu betul2 buat saya sedih sgt… Saya sedar saya ni bkn hebat sgt meniaga. Tapi apa salah saya? Siap ckp pasal family saya. . Kalau kritikan tu utk saya je, saya blh terima, tapi bila sentuh bab family, memang saya sedih sgt. . . Saya takkan lupa betapa susahnya parents saya cari rezeki siang malam untuk bagi kami adik beradik makan, pakai dan pelajaran yg cukup. Ni la masa utk saya balas balik utk parents saya. . Saya kena tipu, bkn org tau. Saya tak tido pun takde sapa tau. Takkan saya nak canang cerita pulak kesusahan saya? . Produk saya tu tak haram. Sampai hati ckp mcm tu. Kalau berani, jumpa saya depan2 lah. Apa yg dia sakit hati sgt dgn saya? 😢 . . Bila jadi mcm ni, saya jadi tak kuat 😭 #trimzshottakharam #trimzshot #sayatakkuat @zarazyahq.beauty

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

Semoga bertabah

Menerusi ruangan komen, ramai rakan artis yang memberikan kata-kata semangat kepada heroin drama Monalisa ini. Mereka juga mendoakan agar Zara Zya tabah dan kuat menghadapi dugaan.

 

Apa masalah dia?

Abaikan orang macam tu sis...

Para peminat kekasih kepada aktor Hafreez Adam ini juga tidak ketinggalan menurunkan komen di Instagram Zara Zya dengan meminta pelakon itu tidak melayan individu yang berhati busuk itu.

Dia iri hati sebenarnya

Sumber : Zara Zya

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook


Trending