Connect with us

Selebriti

“Suara macam tercekik sudu, tak payah nyanyi la.”- Che Ta kata kat sapa tu?

Seperti yang kita lihat sekarang, ramai daripada kalangan selebriti sudah mula menceburi bidang perekaan fesyen, begitu juga dengan usahawan yang kini telah mula berjinak dengan industri seni suara. Namun, tidak semua minat yang mahu dicuba bersesuaian dengan kebolehan diri.

Seperti apa yang diperkatakan oleh pelakon dan usahawan Rozita Che Wan melalui muat naik IG story miliknya, kepada salah seorang pereka fesyen terkenal yang dikhabarkan mahu menceburi bidang nyanyian.

Dulu artis jadi fashion designer bukan main hang condemn, tup2 nak jadi penyanyi pulak dah

Namun sebelum ini pernah menjadi isu apabila seorang pereka fesyen terkenal memberi ulasan mengenai golongan artis yang menceburi bidang perekaan, sedikit sebanyak memberi saingan kepada pereka fesyen sedia ada.

Salah seorang selebriti yang membuat dan mereka jenama pakaian sendiri adalah Rozita Che Wan yang mungkin terkesan dengan kenyataan yang dibuat pereka fesyen terkenal itu.

Tak payah nyanyi la kot, macam tercekik sudu jer

Malah, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta menyuarakan pendapatnya mengenai kualiti suara pereka fesyen tersebut yang dikatakan tidak mempunyai bakat untuk menjadi penyanyi.

Sebelum satu Malaya carut, baik kami carut dulu

Eh kebetulan pulak pereka fesyen Ezuwan Ismail nak jadi penyanyi, Che Ta kata kat dia ka?

Walaupun Che Ta tidak menyatakan nama pereka fesyen berkenaan, tetapi ada yang dapat mengagak pereka fesyen yang dimaksud mungkin sahaja Ezuwan Ismail yang kini sudah mula berjinak dalam industri nyanyian bersama kumpulan trio yang digelar E1.

Pun begitu, pihak kami masih belum dapat memastikan siapakah sebenarnya pereka fesyen yang dimaksudkan oleh usahawan dan pelakon jelita itu.

Sumber : Instagram Rozita Che Wan

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending