Connect with us

Selebriti

“Tinggal pakaikan tudung jer…?” – Que Haidar tak sangka jumpa ‘kembar’ mak di Korea

Orang kata, dalam dunia ini kita mempunyai tujuh orang yang berwajah serupa walaupun tiada pertalian darah, atau dalam erti kata lainnya ialah pelanduk dua serupa.

Pasti kita akan berasa teruja jika mengetahui ada orang lain berwajah seiras, begitulah yang terjadi kepada pelakon Que Haidar yang berjaya menemui ‘kembar’ ibunya di Korea.

Tak sangka mak ada ‘kembar’ dekat Korea

Satu pertemuan yang tidak diduga, Que Haidar telah memuat naik foto wanita Korea yang seiras sekali dengan wajah ibunya, bernama Rahmah Hussein.

“Ya allah.. terjumpa Aunty Korean ni, muka sebijik mak saya cuma tinggal pakaikan tudung, ke ini mak? Dia saja tak bagitau yang dia orang Korea sebenarnya atau mak sahaja datang nak sportcheck aku kat sini kita org tak nakal la mak, kita nakal2 pun dengan Linda je.”

Okay dah pakaikan tudung, barulah manis mak

Lebih haru lagi, di Insta story pula Que sempat menyunting gambar wanita Korea seiras ibunya memakai tudung dan tidak dinafikan wajah mereka memang sama.

Memang serius sama sangat muka

Bukan sahaja Que yang terkejut, malah netizen juga hampir menyangka wanita Korea tersebut adalah ibu Que, kerana wajah mereka juga seakan sama bak anak beranak.

Yela sebijik sangat…

Ingatkan mak dengan anak tadi

Pelanduk dua serupa…

Terubat rindu dapat jumpa kembarΒ  mak

Ingatkan mak que tadi…

Sampai cari gambar mak Que…

Sumber : Que Haidar

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Trending