Connect with us

Viral

Tular video pelanggan gaduh dengan juruwang, siap baling2 barang!

Sekarang ni banyak kedai -kedai yang jual barangan serbaneka dan perkakas rumah dengan harga yang berbaloi dan sering menjadi kegilaan wanita seperti Eco, Mr.DIY ataupun Daiso.

Semalam, tular dan kecoh di laman sosial mengenai sebuah video yang melibatkan pergaduhan antara juruwang dan pelanggan di sebuah kedai serbaneka. Kejadian telah dikenalpasti berlaku di Batu Pahat, Johor.

Kena tepat betul dia baling!

Video berkenaan kelihatan pekerja perempuan sedang berang dengan salah seorang pelanggan dengan melemparkan papan tanda ke arah pelanggan tersebut tepat ke arahnya.

Katanya ada saksi masa tu…

Video itu kemudian menjadi tanda tanya dan keraguan dalam kalangan netizen. Namun, terdapat saksi telah berani menampilkan diri bagi menjelaskan situasi yang berlaku.

“Juruwang tengah layan pelanggan, akak tu tak sabar”

Betul ke dah selesai?

Tidak lama selepas itu, wanita berkenaan membuat kenyataan di laman Facebook miliknya memberitahu bahawa perkara tersebut sudah dibincang serta mencapai persetujuan untuk berdamai dengan juruwang tersebut.

Ramai yang sokong rupanya!

Gara-gara sikap wanita terbabit, rata-rata netizen tidak menyokong tindakan kasar pelanggan itu yang disifatkan sebagai biadab.

Mesti ada buat sesuatu sampai naik hantu!

Good Job girl!

Puas hati betul tengok dia kena baling macam tu!

“Pelanggan tak selalunya betul…”

Walau apa masalah yang timbul, boleh je kan berbincang dan selesaikan dengan cara baik? Tak perlu nak rakam dan viral  yang sudah tentu memalukan sesama sendiri.

Sumber : My Crime Watch.

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending