Connect with us

Viral

Wanita sakan rampas suami orang, “pergi mampos la isteri dia mengandung”

Seorang wanita yang dikenali sebagai Wawa Ozarks didakwa merampas suami orang walaupun mengetahui isteri kepada kekasihnya itu sedang sarat hamil.

Perkara tersebut dikongsi oleh kakak kepada mangsa, Mieda Marsha di laman Facebook yang mendakwa adik iparnya itu berlaku curang apabila bersekedudukan dengan wanita terbabit selama empat bulan.

Walau bagaimanapun, pasangan itu dilaporkan telah ditangkap oleh Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) tengah malam semalam di Cheras, Selangor.

“Jenis perempuan takde maruah, tak reti malu! Disebabkan kau jugak la rumah tangga adik aku hancur yang tengah sarat mengandungkan ank pada jantan yang kau rampas ni,”

“Alang2 kau nak tepuk tangan berdebat nak amik laki orang silakan! Adik aku cuma tersenyum je tengok gelagat korang ni!

“Betina ni sebenarnya tau adik aku ni masih bini pada si jantan, tapi dia tak hairan siap bawak balik jantan tu duduk sebumbung dengan dia,” katanya.

Menurut Mieda, wanita berkenaan juga tiada sifat malu dan bertindak kurang ajar dengan memberikan kata-kata kesat terhadap kehamilan adiknya itu.

Adik perempuan buat laporan polis

“Iktibar dia bila dah kena cekup dengan JAIS, masih takde perasaan malu! Sila rujuk video yang aku upload apa dia cakap dengan adik aku!

“…’PERGI MAMPOS LA DIA MENGANDUNG!’ Betina macam ni layak nak buat bini? Hati2 la dengan betina ni, habis semua suami orang dia nak sebat,” ujarnya.

dengar baik2 apa dia cakap kat adik aku”pergi mampos la dia mengandung” n siap bangun nak hentam aku perghhh hebat sgt kau klu aku x pikir dlm pejabat agama smlm mmng aku henjut kaw2 emgkau ni

Posted by Mieda Marsha on Tuesday, July 9, 2019

Sumber : Mieda Marsha

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending