Connect with us

Lokal

“Wanita tulen kurang memahami.” -Lelaki melayu sanggup terima mak nyah sebagai kekasih

Apalah yang mahu jadi dengan dunia sekarang, lelaki nak jadi perempuan lepas tu perempuan nak jadi lelaki memang makin terbalik dunia dibuatnya.

Malah ada yang sanggup bercinta sesama sejenis pula itu, Allahu kalau kes ni memang sudah biasa terjadi di luar negara kerana majoriti bukanlah Islam jadi mereka lebih terbuka berkenaan soal ini.

Lelaki melayu mengaku sanggup terima mak nyah sebagai teman wanita

Difahamkan dalam salah satu acara golongan mak nyah, lelaki itu yang dipercayai merupakan salah seorang peserta dalam acara ala-ala hero remaja tersebut telah ditanyakan satu soalan sekiranya dia boleh menerima mak nyah sebagai kekasihnya.

 

Mak nyah lebih memahami, berbanding wanita

Apabila ditanyakan sebab mengapa dia memilih mak nyah sebagai teman wanita, ini kerana lelaki tersebut beranggapan bahawa golongan ini lebih memahami berbanding wanita tulen.

Sweet sangat!

Gadis2, jangan ambil mamat ni jadi laki ko

Selepas vidoe tersebut mula tular, berduyun-duyun netizen mengecam kenyataan jijik lelaki tersebut, rata-rata menyelar aktiviti songsang yang disifatkan sebagai merosakan imej kaum dan agama.

Makin menjadi2 puak2 songsang ni…

Sedih tengok, buat malu spesis jer…

Dia terpaksa mengaku kot, takut kena lanyak denga nyah…

Nak menang punya pasal, mengaku jelahh

Tolong azankan kat telinga dia…

Memang nyah memahami, dah sama spesis!

Geli aku tengok yang terlompat2 tu…

Sumber : Instagram makcik puaka 

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook


Trending