Connect with us

Selebriti

Zizan & Shuib perang foto ‘throwback’ sapa paling hodoh, netizen sama naik membahan

Selepas motosikal Ysuku pelawak Shuib habis dihias dengan bunga-bungaan oleh isterinya, sejak daripada itu makin kuatlah rakan-rakannya menyakat, paling utama sekali Zizan Razak.

Nampaknya, episdod sakat menyakat mereka tak habis dengann isu motosikal sahaja, apabila baru-baru ini mereke ‘berperang’ gambar throwback paling hodoh pula di Instagram masing-masing.

Carilah helmet elok sikit Ib…

Bermula dengan Zizan, dia dengan tergamak telah memuat naik gambar lama Shuib ketika baru terlibat dalam dunia seni, tambah lucu gambar tersebut memaparkan Shuib memakai helmet yang besar daripada kepalanya, memang nampak lucu sekali.

Kalau muka macam ni, takpelah aku kasi kau menang

Tidak hanya tinggal diam, Shuib membuat ‘serangan’ balas dengan berkongsi wajah polos Zizan di Instagramnya, ketika pelawak itu masih muda pertiwi berserta kapsyen…

“Kalau buat muka mcm ni,takpelah aku kasi ko menang…”

Kalau takde sape nak kat aku, ko kena jadi bapa mertua aku!

Geram gambar polosnya dimuat naik, Zizan memberi respon akan menuntut bela jika selepas ini tiada siapa mahu berkahwin dengannya, Shuib perlu mengambilnya sebagai menantu.

Hahah! Nak panggil aku ibu? Kau dah gila?

Komen Zizan tersebut telah mendapat maklum balas daripada Siti Sarah, yang tidak sanggup mahu bermenantukan pelawak itu.

Asal macam muka belot Amazon…

Manalah tidaknya Zizan naik hantu, disebabkan gambar throwback wajahnya itu, habis teruk dia dibahan oleh netizen yang turut serta menyakat pelawak tersebut.

Macam baiya baru masuk kerja kat Petronas

Nangis Zizan tengok gambar ni!

Macam muka cicak jer ni…

Memang kecoh dua rakan baik ini, sebenarnya perkara inilah yang akan menjadi memori persahabatan mereka, kerana kalau sudah namanya kawan baik memang tidak boleh lari daripada usik-mengusik ini.

Sumber : Shuib Sepahtu & Zizan Razak

Komen

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Ikuti kami di Facebook

Trending